Postare prezentată

Etica capitalistă și spiritul ortodoxiei

"Biserica fiind sobornicească în toate părțile sale, fiecare dintre mădularele sale - nu numai clerul, ci și fiecare laic - este chemat...

vineri, 31 iulie 2015

Ce mă deranjează la violurile din ultima vreme

Şi totuşi nu asupra gravităţii acestor fapte mă voi opri acum. Asta e - sper eu - clară pentru orice om întreg la minte din toate punctele de vedere. Dar, în timp ce în Ardeal şi Transilvania se construieşte societatea capitalistă multilateral dezvoltată (vezi asta), presa românească abundă de ştiri cu pedofili şi violatori din restul ţării, în special din Moldova. Viol Vaslui, viol Husi, pedofil Iaşi, viol Giurgiu etc.

Mă, da' în ţara asta, de când a venit Iohannis la Cotroceni s-au adunat toate brutele şi animalele doar în Moldova şi Regat în timp ce în Transilvania e doar fainoşag? Mă întreb şi eu aşa... poate nu o fi doar o campanie de spălare a creierelor.



Un comentariu:

V spunea...

Despre Vaslui cine cauta gaseste si frumos: http://smartwoman.hotnews.ro/Despre-copilarie-in-Vaslui.
Desigur, daca esti arondat "presei" de la noi, normal ca o bagi si tu cu "violu". Desi pare ca esti critic, te folosesti totusi de cuvintele "viol" si "pedofil" ori ptr promovare, ptr ca asta stii si poti sau ptr ca esti platit ptr blogul asta.
din 125 cuvinte folosite 8 sunt "viol" si "pedofil". Scadem "si", "cu" si alte cuvinte care fac legaturi si iese ca articolu' tau e 10% violator. Ptr bunul simt.
PS, un pic de Johannis bagat in pedofilia articolului da bine ptr cei care te platesc.